دسته بندی | روانشناسی و علوم تربیتی |
فرمت فایل | doc |
حجم فایل | 1 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 55 |
بصورت فایل ورد
همراه با منابع
2-1- مبانی نظری و پژوهشی. 13
2-1-1- مقدمه 13
2-2- مفهوم شهروند و شهروندی. 14
2-3- آموزش شهروندی به عنوان واقعیت اجتماعی.
2-4- آموزش شهروندی به عنوان واقعیتی ی. 21
2-5- آموزش شهروندی به عنوان واقعیتی فرهنگی. 23
2-6- آموزش شهروندی به عنوان واقعیتی تربیتی. 24
2-8- تعلیم و تربیت شهروندی. 32
2-9- دلالت های پرداختن به تربیت شهروندی. 36
2-10- عناصر تشکیل دهنده برنامه درسی تربیت شهروندی. 38
2-11- سطوح و ابعاد شهروندی. 40
2-11-1- بعد شخصی. 41
2-11-2-بعد اجتماعی. 42
2-11-3-بعد مکانی. 42
2-11-4-بعد زمانی. 43
2-12- نهاد آموزش و پرورش و تربیت شهروندی. 46
2-13- اهداف تربیت شهروندی. 49
2-14- رویکردهای سازماندهی محتوای برنامه درسی تربیت شهروندی. 52
2-15- روشهای یاددهی ـ یادگیری متناسب با تربیت شهروندی. 54
2-16- سیر تحول در برنامه درسی دوره راهنمایی تحصیلی ایران. 56
2-17- اهداف دوره راهنمایی تحصیلی. 58
2-- پژوهشهای داخلی و خارجی. 59
2-19- نتیجه گیری. 64
دانلود فایل پاورپوینت سیستم عصبی Nervous System
دانلود فایل پاورپوینت سیستم عصبی Nervous System
دانلود فایل پاورپوینت قلب انسان
دانلود فایل پاورپوینت EMG الکترو مایو گرافی
download file پاورپوینت سیستم های هزینه یابی مرحله ای
download file پاورپوینت کتاب حسابداری مالیاتی تالیف محمد رمضان احمدی
download file پاورپوینت کتاب حسابداری مالیاتی تالیف محمد رمضان احمدی
شهروندی ,تربیت ,فایل ,درسی ,برنامه ,های ,تربیت شهروندی ,برنامه درسی ,مبانی نظری ,در برنامه ,2 11 ,دوره راهنمایی تحصیلی ,درسی تربیت شهروندی
درباره این سایت